تبلیغات

ظر داشته باشید. بخش‌های دیگر همچون تلفظ و گرامر نیز بهبود می یابند. به عنوان یک معلم زبان انگلیسی، لازم است تا بدانید چگونه یک رئوس مطالب دوره و یک طر ختلف از طریق این فرایند بچینید تا چیزی برای تلاش کردن داشته باشید. اهدافتان می توانند این موارد باشد که آیا می خواهید به سادگی قادر به درک بهتر زبان ب

 


ادعا میکنند که در ابتدا باید بین 3000 تا 5000 لغت و هم خانوادههای آنها را فرا بگیریم تا این توانایی را پیدا کنیم که معنی دقیق لغات را با توجه به مت\nن آن پیدا کنیم. پس تا آنجا که میتوانید وقت آزاد خود را برای مطالعه متنهای انگلیسی (داستانهای کوتاه، اخبار و مقالات و ...) اختصاص دهید. وقتی به لغت جدی\nدی بر میخورید، ابتدا سعی کنید معنی آن را از روی بقیه متن حدس بزنید و سپس با مراجعه به دیکشنری معنی دقیق آن را پیدا کنید. هنگامیکه صحبت از دیکشنری به م\nیان می‌آید، افـراد اغلب بـه یک دیکشنری دو زبانه، مثلاً انگلیسی به فارسی، فکر می‌کنند. اما باید بدانید که بهترین دیکشنری برای زبان‌آموزها، دیکشنری تک‌ز\nبانه یا انگلیسی به انگلیسی است. البته منظور ما این نیست که نباید از دیکشنری انگلیسی به فارسی استفاده کنید، بلکه منظور این است که تأکید اصلی شما باید ر\nوی دیکشنری انگلیسی به انگلیسی باشد. در بخش بعدی در مورد نحوه‌ی استفاده از دیکشنری بیشتر توضیح خواهیم داد، اما در اینجا به بیان ویژگی‌های یک دیکشنری ان\nگلیسی به انگلیسی می‌پردازیم. در یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کلمات ترجمه نشده‌اند، بلکه به زبان انگلیسی توضیح داده شده‌اند، بنابراین استفادهد. به خاطر سپردن لغتهای یک زبان خارجی می تواند یکی از بخشهای خسته کننده در فراگیری زبان باشد. خوشبختانه روشهای\nمختلفی برای سرعت بخشیدن و نیز لذت بخش کردن آن وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم: استفاده از کارتهای نمایش سریعترین روش برای مرور لغاتی است که نی\nاز به تکرار دارند. این روش بسیار مؤثر و در عین حال کم هزینه است.روش کار بدین صورت است که یک دسته کارت مقوایی، در اندازهای که در جیب جا شوند، تهیه میکن\nید، در یک روی آن لغت انگلیسی را می‌نویسید و در سمت دیگر کارت معنی آن را به فارسی وارد میکنید. همانطور که کارتها را مرور میکنید، لغتها را به دو دسته تق\nسیم میکنید: آنهایی که معنی آن را فوراً به خاطر میآورید و آنهایی که به راحتی نمیتوانید معنی آن را به خاطر آورید. به مرور لغتهایی که هنوز به آنها تسلط پ\nیدا نکردهاید آنقدر ادامه میدهید تا اینکه مطمئن شوید آنها را بخوبی یاد گرفتهاید. سعی کنید حتماً یک دفتر لغت مناسب تهیه کنید و هر موقع که به لغت جدیدی ب\nرخوردید آن را در دفترتان یادداشت کنید. فقط به نوشتن لغت و معنی آن اکتفا نکنید. بعضی از مواردی که میتوانید در دفترتان ثبت کنید عبارتند از: توضیح انگلیس\nی معنی لغت، مترادف ها، متضاسبک‌های آموزشی و ر\nوش های تدریس شان هستند.این امتحان شامل سه قسمت خواندن و نوشتن، شنیداری و گفتاری است، که قسمت خواندن و نوشتن 50% کل نمره را تشکیل می دهد. در حالی که بخ\nش های شنیداری و گفتاری هر کدام 25% نمره کل را شامل می شوند.آزمون اول: شامل Reading & Writing (مدت زمان 1 ساعت 10 دقیقه)متون Reading شامل متن های کوتاه\nکه ممکن است درباره علائم اجتماعی عمومی (توالت عمومی، آب غیرقابل آشامیدن و زمین خیس است و ...) و مقالات غیرتخصصی عمومی باشد. آزمون دهندگان باید توانای\nی شان را در به کارگیری استراتژی هایی برای درک متون نشان دهند.برای قسمت Writing زبان آموزان باید بتوانند کارهای متفاوتی مانند پر کردن جاهای خالی در متن\n، پر کردن فرم و نوشتن یادداشت کوتاه را انجام دهند.آزمون دوم: امتحان Listening (مدت زمان 25 دقیقه)زبان آموزان باید توانایی شان را در درک آنچه که می شنو\nند با جواب به سوالات نشان دهند.آزمون سوم: امتحان Speaking (مدت زمان 8 الی 10 دقیقه)زبان آموزان به صورت دو نفره تست Speaking را انجام می دهند. در این ق\nسمت از آزمون مهارت های زبانی و توانایی تعامل آنها با استفاده از زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد ، دانش آموزان بسبک‌های آموزشی و ر\nوش های تدریس شان هستند.این امتحان شامل سه قسمت خواندن و نوشتن، شنیداری و گفتاری است، که قسمت خواندن و نوشتن 50% کل نمره را تشکیل می دهد. در حالی که بخ\nش های شنیداری و گفتاری هر کدام 25% نمره کل را شامل می شوند.آزمون اول: شامل Reading & Writing (مدت زمان 1 ساعت 10 دقیقه)متون Reading شامل متن های کوتاه\nکه ممکن است درباره علائم اجتماعی عمومی (توالت عمومی، آب غیرقابل آشامیدن و زمین خیس است و ...) و مقالات غیرتخصصی عمومی باشد. آزمون دهندگان باید توانای\nی شان را در به کارگیری استراتژی هایی برای درک متون نشان دهند.برای قسمت Writing زبان آموزان باید بتوانند کارهای متفاوتی مانند پر کردن جاهای خالی در متن\n، پر کردن فرم و نوشتن یادداشت کوتاه را انجام دهند.آزمون دوم: امتحان Listening (مدت زمان 25 دقیقه)زبان آموزان باید توانایی شان را در درک آنچه که می شنو\nند با جواب به سوالات نشان دهند.آزمون سوم: امتحان Speaking (مدت زمان 8 الی 10 دقیقه)زبان آموزان به صورت دو نفره تست Speaking را انجام می دهند. در این ق\nسمت از آزمون مهارت های زبانی و توانایی تعامل آنها با استفاده از زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می گیرد ، دانش آموزان ب

+ نوشته شده توسط Zahraostadi1966 در دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۲ قبل از ظهر، ۲۹ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha